OGM

-

InternetSlang.com
The slang word / acronym / abbreviation OGM

Trending Now


Top Ten most popular slang look ups today 
1.  STS 2.  CKI 3.  SHIZZLE
4.  DUTCH 5.  MEH 6.  VM
7.  ATM 8.  LIL 9.  MUAH
50 More Top Terms...

 

What does OGM mean?

This could be the only web page dedicated to explaining the meaning of OGM (OGM acronym/abbreviation/slang word).

Ever wondered what OGM means? Or any of the other 9117 slang words, abbreviations and acronyms listed here at Internet Slang? Your resource for web acronyms, web abbreviations and netspeak.
 

All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Other 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

What is OGM?

OGM is "misspelling of OMG"
 

OGM Definition / OGM Means

The definition of OGM is "misspelling of OMG"
 

The Meaning of OGM

OGM means "misspelling of OMG"
 
So now you know - OGM means "misspelling of OMG" - don't thank us. YW!
 
What does OGM mean? OGM is an acronym, abbreviation or slang word that is explained above where the OGM definition is given.
 
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Other 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Other terms relating to 'misspelling':
<# Misspelling of <3
;P; Misspelling of LOL
ARE Misspelling of 'our'
BWT Misspelling of BTW
CAB Misspelling of CBA
DUECES Misspelling of DEUCES
DUM Misspelling of Dumb, stupid
DWAG Misspelling of DAWG
ECT Misspelling of 'etc'
GENIOUS Misspelling of 'genius'
HOMMIE misspelling of HOMIE
KUDO Misspelling of KUDOS
LIEING Misspelling of 'lying'
LMOA Misspelling of LMAO
LOPL Misspelling of LOL
LPL Misspelling of LOL
NO Misspelling of 'know'
No Offence
ONG  Misspelling of OMG
OPPS Misspelling of 'oops'
ROFTL Misspelling of ROTFL
SAUCE Misspelling of 'source'
TGE Misspelling of 'the'
TIEM Misspelling of 'time'
UHU Misspelling of HUH
WGAT Misspelling of 'what'
WOAH misspelling of WHOA
WPW Misspelling of 'wow'
YPU Misspelling of 'you'
YUO Misspelling of 'you'

Trending Now


Top Ten most popular slang look ups today 
1.  STS 2.  CKI 3.  SHIZZLE
4.  DUTCH 5.  MEH 6.  VM
7.  ATM 8.  LIL 9.  MUAH
50 More Top Terms...

 
 

Tell a friend about InternetSlang.com   -    Add an acronym   -    Sitemap   -    Random Slang


2002-2016 InternetSlang.com

Search